Σάββατο 9 Μαΐου 2015

περπατωντας

Κρατωνας τις εφημεριδες μου και περπατωντας στην ησυχια ενος μεσημεριου, σηκωσα για λιγο το βλεμμα μου ψηλα, στον ουρανο. Τα συννεφα ταξιδευαν μακρια μου οπως κι οι σκεψεις μου μεσα στο μυαλό μου. ΄Θα ηθελα κι εγω να ημουν καπου αλλού τωρα. Να ταξιδευω χωρις να ξερω που. Απλως να ταξιδευω. Στο τηλεφωνο σε ακουσα να βρίσκεσαι στην αποβαθρα του σιδηροδρομικου σταθμου. Περιμενες το τρενο. Δεν αργησε. Ο ηχος απο τις ανακοινωσεις του μεγαφωνου του σταθμου εφθαναν μεχρις εδω και σκεπασε τη φωνη σου, σε λιγο ακουστηκε κι ο θορυβος του συρμου που πλησιαζε. Σου ευχηθηκα καλο ταξιδι και σε ρωτησα αν πηρες κατι μαζι σου για να περασεις τις ωρες. Απογευμα και μαλλον θα βρεξει εδω, αλλα δεν βιαζομαι να επιστρεψω σπιτι. Καλο ταξιδι my friend.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου